VRIENDENKORTING: 1 ZONNEBRIL €8,95 2 ZONNEBRILLEN €16,- ELKE VOLGENDE ZONNEBRIL €6,- NEXT-DAY DELIVERY NEDERLAND VERZENDKOSTEN WERELDWIJD €1,95

RETOUREN

Lees deze gehele pagina zorgvuldig voordat je een retour verstuurd. Je hebt tot 1 maand na aankoop de tijd om je bestelling te retourneren naar:

Cheapass Zonnebrillen
t.a.v. Harold, Chef Retourverwerking
Hallenweg 3a
5615 PP Eindhoven

Zorg ervoor door bijvoorbeeld de originele factuur bij te voegen dat we kunnen herkennen van wie de retour afkomstig is. Zodra de retourbestelling ontvangen is storten wij het aankoopbedrag, en in het geval dat je de volledige bestelling retourneert ook de verzendkosten van €1.95, binnen 14 dagen terug op je rekening.

Heb je betaald met Billink Achteraf Betalen? Dan ontvang je een nieuwe betaallink met het juiste bedrag. Wacht met betalen totdat je deze link ontvangen hebt! Retourneer je je gehele bestelling? Dan komt de betaalverplichting natuurlijk in zijn geheel te vervallen.

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. De goedkoopste manier voor het terugzenden is door het poststuk te frankeren als brievenbuspost (postzegels). Je kunt er ook voor kiezen om het terug te sturen als brievenbuspakje. Je hebt dan track & trace, maar dit is wel een stuk duurder! Let er op dat de zonnebrillen ongedragen en in de originele verpakking moeten worden geretourneerd. 

Ruilen
Wil je een zonnebril ruilen voor een andere? Dat kan binnen dezelfde termijn door duidelijk aan te geven tegen welke zonnebril je wilt ruilen. Schrijf aan de buitenkant van het doosje in koeienletters RUILEN zodat we je voorrang kunnen verlenen op andere retouren.

Schade
Het komt niet vaak voor dat een zonnebril bij aankomst defect is of defecten vertoont. Wij hechten grote waarde aan het leveren van een "hele" zonnebril om het zo maar te zeggen. Mocht het zo zijn dat je ontevreden bent over het product of de levering dan horen wij dat graag. Als een bril beschadigd is kun je ons een mailtje sturen met een foto van de schade. Constateren wij de schade ook, dan sturen we je een nieuwe bril op en hoef je het defecte exemplaar niet te retourneren.

Heb je nog verdere vragen omtrent het herroepingsrecht? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen of vul ons contactformulier in.